miercuri, 21 decembrie 2011


Deci, nu-mi place iarna! Sperând că va fi totuşi un Crăciun fără zăpadă, mi-am făcut iluzii în zadar, căci, aseară, au început să cadă nişte fulgi imenşi. Toată lumea era gen: ”iuhuu, ninge”, doar eu: ”da, genial”.. M-am gândit mai bine.. cred că o să mă apuc să renunţ la spartul puşculiţei de fiecare dată când am nevoie de ceva mărunt şi voi face economii considerabile pentru ca la anul să-mi petrec Crăciunul pe o plajă în Miami. Nu mai bine stau la soare şi beau un cocktail decât să îngheţ de frig pe-afară bând ceai să mă încălzesc forţat? Nu mai bine mi se lipeşte nisipul fierbinte de tălpi decât să mă simt ca pe patinoar în fiecare zi când trebuie să ies afară? Nu mai bine simt apa sărată a mării alunecându-mi prin toate căile vrute şi nevrute decât sa fiu atacată de uriaşii fulgi? Şi mai am încă muuulte alte comparaţii..cu care sigur voi plictisi populaţia ...Dar, da.. Eu una prefer plaja din Miami!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu