luni, 10 iunie 2013

Hai!

Hai să ne-aruncăm gândurile pe-o foaie, să le lăsăm în lumina reflectoarelor, să nu ne pese de critici. Avem curajul?
Zi de zi ne confruntăm cu asta.. cu o graniţă ce ne opreşte să ne dăm drumul gândurilor, sentimentelor..şi aşa mai departe. Cică suntem liberi, dar ne e îngrădită libertatea. Probabil aici vorbim şi de libertatea spirituală, nu de cea intelectuală. De libertatea personală, interioară, care ne impune anumite reguli: „Nu fă aia, vei avea de suferit” . Sufăr oricum, şi ce dacă? E suferinţa mea, din ea învăţ, din ea culeg putere. Ţi se pare normal să-ţi fie impus să eviţi anumite lucruri? Pentru asta suntem lăsaţi pe-acest pământ, să învăţăm din viaţa noastră, să învăţăm din trecut. Ar trebui să luăm câte-un strop de-nvăţătură din toate situaţiile prin care-am trecut sau la care-am luat parte. Aşa vom birui, îţi spun eu. Cu fiecare zi ce trece, cu atât mai multă putere vom căpăta. Din ce în ce mai multă ambiţie şi curaj de-a păşi în întuneric vom avea. Da, crede-mă pe cuvânt. Şi când vom începe să primim roadele muncii, atunci ne vom simţi împliniţi..chiar şi cu toate vocile din jur. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu